Přidat odpověď
kdoto,
no pro mě nešlo. Raději časově náročnější asynchronní výuku, než 3x převykládat to samé. To si to rovnou můžou přečíst v učebnici a pak se doptat při té online hodině na to, čemu nerozuměli. A to už je pak zase o tom, že každá ta hodina vypadá jinak.
Pokud mám hodinu založenou na ukazování a manipulaci s pomůckami, tak prostě není šance, aby ti doma, i když online připojení, z toho získali totéž, co ti ve škole. Takže už na konci takové hodiny je každá třída jinde.
Když je po týdnu vystřídáš, musíš začít podle té, co byla doma, tedy na tom byla hůř...a pro ty doma je pak taková přenášená hodina dost k ničemu, protože by potřebovali pokračovat v tom, co už mají ze školy...
No a pokud sáhnu po nouzovce, tedy frontálka postavená na výkladu učitele, opět se dostávám k tomu, že to už jim raději pošlu video, ať se na to podívá každý, kdy chce, protože jako řečník a herec jsem marná.
Předchozí