Přidat odpověď
Jo a já jsem si udělala mezi rodiči své třídy "průzkum", poprosila jsem je o vyplnění dotazníčku ohledně možných forem výuky.
Převzala jsem třídu od učitelky, která zadávala práci výhradně přes email, většinou vypracovat stranu tu a tu, v červnu pak z její třídy chodilo do školy asi jen 5 dětí (ze dvou pětek byla jedna skupina s deseti dětmi, vím to, ty skupiny jsem tvořila), ona sama z těch pěti týdnů odučila dva.
Čekala bych, že po takové zkušenosti, vzhledem k tomu, co čtu tady, bude zájem o online výuku přes Teamsy značný. A ono ne, neodpověděli mi tedy všichni, ale pouze jeden rodič online výuku vysloveně vyžaduje a to v neomezené míře. Ostatní online hodiny vítají, ale omezeně, do max. třech hodin denně, a několikrát se objevila možnost "akceptuji" a případně "nemám zájem".
Nejčastější volbou pro předávání výukových materiálů a realizaci výuky byl můj web (jede od začátku září) a email. Online je preferovaná pouze komunikace s dítětem (mimo výuku, takže individuální konzultace nebo jen povídání, třídnické hodiny atd.).
A to mají všechny děti přístup k technice a internetu (zjištěno hned na začátku září), takže o tom to rozhodně není.
Předchozí