Federiko, tak já do toho syna musím taky trochu popohánět a on má zásadně na všechno dost času, takže klidně týden nedělá skoro nic a pak to během krátké doby dodělá...sice ze začátku u toho pak byla scéna, že toho je moc, ovšem poučení si z toho nevzal žádné, takže už neřeším
. Nakonec má vždycky hotové všechno, na jaře pak už časem došel i k tomu, že měl něco hotové o den dřív, než to mělo být a pak byl rád, že už má od toho klid
. Ale máš pravdu, že některé děti by se k tomu asi nedokopaly nikdy, tak pro ty je asi online lepší, no...u nás jsem ráda, že syn online nemá, protože mu docela vadí to živé spojení, nesnáší ty zvuky, zkreslené hlasy a přijde mu to prostě divný...neměl rád ani telefony s učitelkou angličtiny, která jim každému jednou týdně volala, aby si s nimi popovídala, opravila výslovnost apod...jako těšil se, že si s ní popovídá, ale vadilo mu, že je to přes ten telefon...nabízela mu i videohovor na mobilu, jestli to bude lepší, když se i uvidí, tak to rázně zamítl rovnou