Distančně prostě méně kontroluješ a méně řídíš. O to víc musíš vést. "Snižování nároků" je podle mě chybný koncept. Spíš by mi přišlo dobré revidovat látku, která se dělá, a pracovat s možnostmi konkrétního žáka. Je to úplně jiný přístup. Podle mě svobodnější. Musíš se smířit s tím, že nejsi všemocná a taky si uvědomit, co přesně ukazuje, že jsi dobře pracovala. To je docela neuralgický bod. Ani se to moc neřeší, protože obvykle vedení chápe jen to, co se nějak vykáže a je jedno, jaká blbost to je. Takže učitel se asi nevyhne dilematu. Ale dá se.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.