| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

~k~Náš případ. Onemocněla jsem 19. září - bolest hlavy. V tu chvíli nepřipisovaná covidu. 23. září už "zle" ve smyslu bolest hlavy nestálá, doslova smrtelná únava, myslela jsem že viroza, přece nemám klasické covidové příznaky. Praktická lékařka odeslala na test. První termín na test mi dali 30. září. Test pozitivní, oznámila jsem praktické lékařce. S neuvěřitelnou bolestí hlavy a smrtící únavou a v té době již ztrátou chuti a čichu jsem začala shánět informace. Jsme pětičlenná domácnost. Uplně vyřízená a v té době už i vyřízený manžel jsme se snažili googlit - pletli se nám tam informace z března, praktická lékařka nebrala telefony zralá na zhroucení. Máme tři děti zš, jejich lékařka odmítla vydat žádanku na testy, prý je situace nejasná, v půlce hovoru se hovor vypnul. A v Manžel volal jeho praktické lékařce že téměř týden leží a nejspíš má covid, s lékařkou se domluvil na dobrovolné karanténě bez testu na čtrnáct dní - termín na test byl za 4dni kdy už byl vlastně nemocný téměř deset dní...A že teda máme čekat na telefonát KHS.
KHS volala po šesti dnech mého pozitivního testu, 6. října. Sdělila jsem, že jsem nemocná od 19. září, tudíž už nechtěli vědět kontakty "zvenčí" - ty jsme si stejně natrasovali v den mého pozitivního testu i když jsem byla venku z domu prakticky deset dní předtím. Paní milá, ochotná, vše vysvětlila. Posbírala rodná čísla mých dětí, sdělila jsem jí, že covid nejspíš děti donesly domů ze školy, po půlce září je bolelo bříško a byly unavené. A dostala jsem info, že jim od 7. října nařizuje karanténu do 14. října. Děti tedy byly doma od data mého pozitivního testu. No a vzhledem k tomu, že dle mých propočtů jsem chytila covid od dětí které ho donesly v půlce září ze školy mi nastaly krušné chvíle. Karanténa s naprosto zdravými dětmi, my s manželem nemocní, na 75m2. No a vylezli jsme na den přesně kdy se zavřely školy~;)~k~

Předchozí