Přidat odpověď
Jaký předmět?
Obecně, pokud by ti šlo o to, jak nemarnit čas, zaměř se na čtenářskou, digitální a matematickou gramotnost. To se dělá distančně výborně a jde to v každém předmětu. Mám pocit, že děláš přírodopis, takže např. O mé rodině a jiné zvířeně. On-line společná četba, čtení rolí, je tam docela dost postav, můžeš třeba zadat, aby se na to nejdřív podívali sami, pak napsali, koho by je nejvíc bavilo číst (role x líčení..atd). Dáš zakreslit zvířata, pérovky. Krajiny, interiéry (perspektiva).. libovolná technika. Napíšou rovnou čtenářský deník. Najdou, kde je na internetu pitva želvy, jaká příroda je v Řecku a proč, která slova pocházejí z řečtiny (těch je zrovna v biologii fakt dost), co je hypochondrie, proč neukazujeme na veřejnosti, jaké máme neduhy v ústech a nějakým oslím můstkem to napojit na Pythagorovu větu, Archimeda ve vaně atd.. (nemluvím o dějepisu a reáliích AJ).
Pracovní list pro celou třídu je fajn. Nebo použít nějaký z Whiteboardů, teď jsem viděla nějakou instruktáž na finský, je super, ale ještě to neumím, nestíhám..
Předchozí