| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

já mám po dvou nadaných třetího, který přišel ve dvou letech s deprivací a s retardací z ústavu

do školy šel v 6, je březnový, mě že by uměl všechno, ale já jsem už potřebovala samostatnýho školáka, který se do a ze školy dostane bez mé pomoci, byla jsem smířená s tím, že nebude stejný jako ti starší, vlastně jsem byla nadšená, že jde si normální školy

v první třídě přinesl - asi hodně brzo, ale už nevím kdy, v deníčku 4 nebo 5 za počítání do 4, s poznámkou Doučit!

poměrně troufalý chtít po rodiči, co nedokáže učitelka
nejdřív jsem měla chuť jí odepsat, že od toho je tam ona, ale pak jsem usoudila, že je neschopná, vzali jsme si dvě misky a čtyři bonbóny, počítali jsme a za odměnu je snědl
Za tu chvilku pochopil čísla, od té doby už nikdy neměl problém, aspoň teda v té první třídě
já jsem splnila rozkaz paní učitelky

Na jaře jsem ho dávala do jiné školy, protože učitelka byla... no prostě blbá
o přestávce hodný holky hlídaly a na začátku hodiny jí řekly, kdo zlobil

on to byl dost často

učitelku rodiče hodných holčiček považovali za úžasnou

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 8-7= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Komerční sdělení

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.