TaJ,
to souhlasí. Da taky neumí dělat "výcucy" takový, jaký se běžně očekávají.
V pátý třídě dělali každý týden výtahy, "referáty" z jedný kapitoly z Robinsona.
Já jsem z něj vždyck nemohla.
Napsal celkem hezký dílo,ale vždycky to bylo mimo
Třeba nějaká kapitola, jak stavěl chlívek pro kozy. Šlo o to, že nejdřív přišel na to,proč ten chlívek vlastně potřebuje. Pak si sehnal materiál, ten a ten, postavil cosi, zahnal kozy, se stavěním měl ty aty problémy. Ale povedlo se, začalo pršet,ale Robinson byl spokojenej, kozy v chlívku. Tak nějak.
A on psal: Robinson postavil chlívek. Chlívěk byl dlouhý tolik tolik m a cm, na šířku měl tolik a tolik, na výšku tolik a tolik...
A když jsem mu vysvětlila,že tohle není zrovna pointa, tak se urazil, že to není pravda, že přece kdyby chtěl někdo něco postavit podle Robinsona, tak musí přece věět, jaký to mělo rozměry,že to JE důležitý