Přidat odpověď
" se nenaučí zapisovat si to sami v první druhé třídě, pak už jsou zvyklí spoléhat se na ostatní, ale ne na sebe, čím dřív mají zodpovědnost sami za sebe, tím líp" vzdyt je to jen vyprazdnena setrvacnost. Zapisovani zadani do ukolnicku, ktere ti diktuje ucitelka a kdyz ho ztratis, mas obtezovat spoluzaky, neni zadne budovani zodpovednosti, ale vyrabeni zbytecne prace pro deti. ROztrzitejsi, ale uzkostne typy jsou z toho akorat vynervovany, ale ve skutecnosti o zadnou samostatnost nejde (argument, ze ti to z bakalare prectou rodice je na stejne urovni, ze z ukolnicku ti to prectou rodice). Oba synove chodili do alternativy, ukolnicek v zivote nevideli, meli a maji na internetu tydenni plany i jine informace, proste jasne, systematicke, prehledne,dohledatelne zpetne. To buduje smysl pro predstavu organizace prace a odpovednosti dle meho soudu lepe. Po uzavreni skola na jare svistela skola bez zadrhelu. Ucitele vyzaduji na jednu stranu ukolnicky a pak je problem mit pro skolu jednotnou platformu.
Předchozí