Přidat odpověď
Dobro1, ptala ses na první stupeň - nevím, jestli je za současné situace prezenční výuka taková výhra, vnímám ale, že pro spoustu prvostupňových nebyla žádná výhra distanční výuka, a to mluvím o 3. - 5. třídě, ne o prvňácích, kde distanční výuka záleží téměř úplně na tom, jestli jsou rodiče schopni a ochotni se dětem věnovat.
Ty děti jsou úplně mimo! A to jsem z nich byla před Covidem nadšená, jak se s nimi pěkně pracuje, přestože se v posledních letech sešly tak, že to fakt nejsou žádní géniové. Teď nejen, že to vypadá, že si téměř nic z probrané látky nepamatují (přestože jsme měli online hodiny a písemné úkoly také posílaly), hlavně se ale většina nedokáže soustředit, vůbec nevnímají, co jim říkáme - až tak, že mi dnes jeden hošík odešel z hodiny o deset minut dřív - poté, co dokončil práci ve výtvarce, se zeptal, jestli už může jít. Řekla jsem mu, že ne, že musíme uklidit, a že vyučování ještě neskončilo, načež než jsem se ohlédla, byl pryč. On teda bydlí pár metrů od školy a já jsem hned volala jeho matce, která byla doma, takže se vlastně nic nestalo, ale už se za ním hrnuli dva další, které jsem naštěstí včas zadržela. Prostě jako by byli ve svém světě, to jsem nikdy dřív nezažila.
Předchozí