Přidat odpověď
Len, ty zase nechápeš, jak je to myšleno. Zatímco všemožně podporujeme slabé děti, tak na ty chytré totálně dlabeme. Ve 21.století neskutečně smutné. Hážeme na školu něco, co ona ani zvládat nemůže. Nemůžeme nacpat do jedné třídy děti slabé, normální a děti bystřejší (nechci psát že nadané, řada z nich není nadaná, jen prostě bystřejší). Věnujeme se dětem slabým, normální jakž takž tolerujeme a na děti bystřejší dlabeme úplně. Šikanujeme je (protože ony ve škole nedávají pozor, že, případně je bezcílně naučíme čumět z okna, kousat si prsty, jen aby se proboha nerozvíjely a nebyly chytřejší než ze všech stran podporovaný Dežo Bikár, protože i on má přece "právo na stejné vzdělání").
(*Tím se nechci dotknout Romů, protože i mezi nimi jsou osvícenější rodiče, kterým není vzdělání jejich dětí u zadele, ale mají podmínky ztížené vysokým počtem svých málo vzdělaných soukmenovců. Neb ti osvícenější jsou skutečně v menšině, která bohužel není vidět.)
Ve 21.století neskutečně smutné, že těm bystřejším dětem znechutíme školu a vzdělání už v 1.třídě způsobem, ze kterého nemají nic ani ty děti mentálně nějak postižené, ani ty bystré. Hlavně že jsme děsně IN a znechucení školy a šikanu těch bystrých moderně nazveme inkluzí. Protože tento stát ty bystré nechce, lepší je nevzdělané stádo blbců, neb se dá snadněji ovládat, že. Je smutné, jak debilizace národa zdatně postupuje mílovými kroky vpřed. Hurá, za kapitalismus krásnější, že (jako by nám nestačilo 40 let debilizace za předchozího režimu, dneska do ještě podpoříme vlezdoprdelismem západnímu světu, neb co ze Západu přijde za hovadinu, tak národ Komenského bezvýhradně přijme za své, i kdyby na celém slavném Západě už přišli na to, že toto fakt ne, neb to nefunguje, tak my to přesto nejen přijmeme, ale ještě rozvineme. Je mi těch dnešních dětí líto. Jak to, že my jsme vyrostli i posléze nabyli určitého vzdělání bez zástupu psychologů ze zády, asistentů pedagogů a při nějakých 36 žácích ve třídách (někde se dokonce směnovalo, děti chodily do školy jeden týden dopoledne, druhý odpoledne, a přesto dokázaly vystudovat střední a posléze vysoké školy. Zvládli by to pedagogové dneska i při tehdejších počtech dětí ve třídách?)? Jak to, že tehdejší učitelé to zvládali, zatímco ti dnešní se hroutí? I za nás byla inkluze, děti slabší chodily do normální základní školy, i když by mohly chodit do zvláštní školy. V normální základce měli čtyřky a vyšli ze 7.-8.třídy a šli do učebních oborů, které byly právě pro ty, co nevyšli z devítky. A víš, proč teda chodili do základek? Povím ti to sladké socialistické tajemství: protože zvláštní škola byla 30 km daleko a denní dojíždění dítěte by i za celého slavného socialismu rodinu ekonomicky zruinovalo. Proto bylo dítko vedeno k tomu, že sice učení nezvládá, ale ve škole nebude vyrušovat ani zlobit, protože vyrušování a zlobení by právě znamenalo přesun do školy zvláštní. A tak se na tyto děti učitelé ani nezlobili a vykládali učivo pro děti normální, protože věděli, že tyto děti to stejně nepoberou, ale přeřazení do zvláštních škol není bohužel z ekonomického hlediska možné. Takže tyto děti ukončily základku v 7.-8.třídě, vyučily se (některé teda taky ne, šly rovnou dělat) a normálně se po vyučení zařadily do společnosti.
Předchozí