Přidat odpověď
Monty, reaguju na tvůj příspěvek někde o kousek níž
tvůj nápad, že má ten nadaný na prvním stupni pomáhat tomu slabýmu dokazuje, že vůbec nevíš, o co jde
máš jedno šikovný dítě, nemáš srovnání
ty nadaný děti mají úplně jiný způsob myšlení, mají rozvinutější logiku, která těm slabším dojde o pár let později, proto ten nadaný někdy vůbec nedokáže vymyslet, co ten druhý nechápe, on mu sice může popsat svůj způsob řešení, ale ten slabý to nepochopí
to nadaný dítě třeba některý mezikroky vůbec vědomě nedělá, zato ten slabý je potřebuje vidět na papíře, ten nadaný nedokáže přijít na to, co ještě chybí
kolikrát s tím má problém učitel, aby dokázal všechny mezikroky rozepsat
to je mimochodem důvod, proč od učitele-matematika děti matiku chápou hůř než od učitele, který matiku učí, ale nestudoval ji a vlastně ji až tak neumí (umí, ale ne tu vš úroveň, prostě ho baví)
no a jak už tu někdo psal, ono to nadaný dítě může pomoct, může poradit, když náhodou umí i vysvětlovat, tak ale nikdy nemůže dělat druhýho učitele dlouhodobě místo toho, aby samo sebe rozvíjelo, to by ho otrávilo velice brzo
Předchozí