Přidat odpověď
Mám zkušenost se dvěma maloměststými školami ve svou státech USA a vypadalo to úplně stejně, jen indiviuální rozvrhy byly až od střední. První i druhý stupeň má své kmenové třídy a třídního učitele a žáci se tím pádem moc nemíchají. Na druhém stupni mají sice víc učitelů, ale třída drží pospolu, a to nejspíš z důvodu malého počtu dětí v ročníků.
Od střední potom jede každý dle svého rozvrhu, kdy si zapisuje dle svého uvážení a ti se samozřejmě míchají velmi. Daleko víc než studenti na české střední. No ale zase mají lavice spíš po jednom, take trochu odstup.
Co vím o jedné opravdu vesnické škole, kde je jen hodně málo dětí, tak ti mají prakticky společné rozvrhy i po celou střední, protože příslušný předmět běží zkrátka jen jednou denně plus teda mají drobné možnosti na individuální výběr, ale moc toho není, takže mají vlastně taky dost omezený počet kontaktů.
Předchozí