Jj, mas pravdu, romano, u mych deti ve skole: syn 9tr.jednickar) - uz se dost tesil do skoly, rikal, ze tu distancku uz nedava, ze potrebuje primy kontakt s ucitelem - meli on-line vyuku jen kratce ted na podzim,a to jen 3h denne
... realita - po nadtupu do skoly v prvnim tydnu psali 16!! testů, vse na znamky ... po tom tydnu výuky byl naprosto znechuceny a chtel zpet distancni vyuku... nikdo s nimi nic zpetne neprojizdel... jsem nastvana....
Dcera 2.tr - od nastoupeni do skoly pisi kazdy den cj opis, prepis nebo diktat) + mat na znamky. znamkovani diktatu cj : 0 chyb - 1
1-2 chyby - 2
3-4 chyby - 3
5-6 chyb - 4
7 chyb a více - 5
Tedy jedna zapomenuta carka nad pismenem = 2...
Malem me trefilo, chodila do skoly za svuj život cca 6 mesicu. Psala jsem ucce, (poprosila jsem ji o zmirneni hodnoceni vzhledem k cele te situaci a o zvazeni, zda nevyuzit motivacky typu +-*podtrzeno atd-pac prvninstupen, ze?) ta si za tim stoji, nema pocit, ze je to tvrde, coz ja tedy mam a motivacky *+- jsou pry davno nepovolene skolni inspekci. (Dcera nosi z te cj 1,nebo 2, jednou i za 3 - to ji chybela carka nad a, tecka za vetou a spatne napojila spojeni pismen bo)... tak ja nevim... ja treba zazila na 1st.uplne jiny pristup a znamkovani -ne tdkho tvrde. I jsem o tom mluvila s mou ucitelkou, kterou jsem měla v 1.tr. Ta mi doslova rekla, ze tohle se na prvnim stupni delat vubec nemá, je to neprimerene tvrde a nesmyslné vzhledem k motivaci a psychice. Navic je to nespravedlivé vzhledem k procentualnimu vyjádření chybovosti.
Tak ja nevim, ale zacinam byt opet strasne naštvana na to naše skolstvi😠
Ucku mam ráda, ale s timhle nevim, jak si poradit ...