Miro, však jo, já na jednu stranu chápu, že se děti učí i věci, které stejně většina z nich asi brzy zapomene, nebo je zasune někam hluboko...chápu, že je potřeba, aby měly nějaký všeobecný rozhled...ale zase se nebudu stresovat tím, že něco z toho náhodou nestihnou probrat, když je taková situace, jaká je...navíc, spoustě dětí by asi právě stačilo umět ten základ, naučit se pracovat s informacemi a ony už by si ty informace o tom, co je opravdu zajímá, našly i samy...syn si třeba vyhledá a přečte na netu mraky informací o vlacích a věcech s tím souvisejících, i jejich vedoucí kroužku, který to dělá spoustu let, se podivoval nad tím, jaké má znalosti...ale holt nějaké viry, bakterie a sinice a nebo dějiny Mezopotámie, jsou pro něj něco, co se naučí na písemku a pak už se tím nebude zabývat ideálně vůbec