Přidat odpověď
Syn byl v PPP taky teď osobně, dali mu doporučení k úpravě maturity a chtěli to podepsat. Ani doporučeně poslat to prý nejde, tak nevím.
Jinak pracuju ve státní organizace, měli bychom všechno vyřizovat přednostně on-line, ale realita je naprosto jinde. Nejsme jako státní správa propojení a prostě spoustu věcí mi klienti musí donést, protože jinak ta jejich žádost nikam nepostoupí. Taky je problém v úplnosti a správnosti žádostí, které chodí on-line. Většina z nich obsahuje chyby, nejsou úplné a je třeba následně lidem volat (což není problém), ale vše musí být opraveno osobně. Jen velmi malá skupina našich klientů má datovou schránku, je problém i s obyčejnou komunikací přes e-mail, prostě jsou to skupiny lidí, které buď nemají vůbec možnost dostat se k PC, případně ho mají, ale nejsou schopní nic elektronicky poslat. A posílat něco poštou je úplná sázka do loterie - přijde to, nepřijde to.
Takže za sebe můžu říct, že fungujeme stejně jako v době před touto dobou. Pouze máme upravené úřední hodiny.
Když pak čtu vyjádření různých lidí z vedení MPSV, MŠMT a podobně, tak žasnu, jestli jsou opravdu takhle mimo reálný svět státní správy na nejnižších pozicích nebo mají špatné informace od svých podřízených.
Předchozí