Přidat odpověď
Ahoj, chci se zeptat, jak se učí/učily vaše děti násobit ve druhé třídě? Mám pocit, že s žádným dítětem jsem se tolik nenadřela, jako s tou nejmladší. A to princip násobení chápala už ve 4 letech, kdy jí nedělalo problém spočítat a rovnou vyhrknout kolik je 3x3, 2x4 atd. Když jí teď dám tyto lehčí příklady, tak fakt počítá 3+3+3, a u těch větších čísel není líná a počítá 6+6+6+6+6+6 - v čemž samozřejmě dělá chyby, dlouho to trvá a je frustrovaná, že je to strašně těžký.
Jedou podle Hejného. Asi to už moc prožívám, protože školní psycholog má představu, že s ní budu hodinu denně dělat přípravu do školy (kvůli čtení, nemá dobrou syntézu a analýzu slova). Malá po škole udrží pozornost maximálně tak čtvrt hodiny, hodina je utopie. Navíc nám teď nařídili karanténu a online vyučování zase 3h denně. To jí snad raději budu učit sama už ...
Nicméně, chtěla bych vědět, jak se učí vaše děti - u starších toto neznám. Přijde ještě fáze, kdy se budou učit násobit nazpaměť? Já nějak nechápu, proč nezačínají s násobilkou 2,3, ale jedou rovnou všechna čísla najednou?
Předchozí