Tohle ale není výmysl Hejného, ale normální součást didaktiky.
Nejprve se má vybudovat představa o principu násobení, potom teprve násobilkové řady.
Baopak, když se to neudělá, děti se učí 200 příkladů zpaměti (zvlášť násobení a zvlášť dělení) a ti se slabší pamětí jsou zoufalí, protože to nezvládají ani ve čtvrté třídě a netuší, jak to udělat jinak.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.