Taky si myslím, že osmileté gymnázium by mělo plnit tu funkci, pro kterou vznikla. a že to tak není. Kluci sice byli (mladší je) na gymnáziích, kde je ta náročnost oproti ZŠ jinde a ten mladší má úplně jinou koncepci, u něj jsem si jistá, že je dobře, že na ZŠ nezůstal, byl by někde úplně jinde. U staršího ani ne, snad jen kvůli jazykům, jinak to je prostě flákač, kterej by se přizpůsobil jakémukoli tempu, z vlastní iniciativy dělá jen to, co ho baví a vždycky to tak bude.
A dcera má dobrou základku, jasně, chtěla tu angličtinu, musí to dohánět jinak,ale je spokojená. Jo, taky řešíme to, že jí děti nedají opsat látku, protože většině vadí, že má pořád samý jedničky, i když tam často není. Ale s tím si poradí a asi se to věkem lepší, nevím. Nicméně, děti a rodiče se v životě rozhodujou pro různý školy, z různých důvodů a pokud se někdo rozhodně pro osmiletý gymnázium, protože má pocit, že jejich génius nemůže zůstat s tím zbývajícím póvlem na základce, tak je to jejich boj

, je to samozřejmě blbost.