| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Blbě to vzládají.
Neudrží pozornost, hlavně když učitelka mele kraviny typu "co jsem dělala v sobotu", to ji vypouští a pak se těžko chytají. Hodně ukolů dostávají ustně, takové ukoly většinou neodevzdaj. KDyž jede vyučování dlouho, také neudrží pozornost a během chvilky si najdou něco zajímavějšího, i kdyby to mělo být jen cvakání propiskou.
Potřebují při hodině aktivity a hodně zapojit, to málokterá učitelka zvládá.

Teď se mi učitelky naučily psát a volat, co zase děti neodevzdaly a na co zapomněly, ale já fakt nemám sílu sedět u třech dětí, kdyby jim to alespoň poslaly písemně. Naposledy už jsem byla na učitelku dost ostrá.

A prvňáček je uplná tragedie, ten teda ještě nemá přímo potvrzenou dys, ale mít bude.
Pro mě to znamená se s ním učit celé dopoledne + to odpoledne zopakovat. Ve třídě ho táhnou děti, doma ho musím táhnout já. Takže dopoledne lítám mezi prvňákem a dalšími dětmi a odpoledne znovu.
PApíry na vypracování začal dostávat i předskolák, na ty tedy kašlem, co si vypracuje sám, to má, ale nijak do toho nezasahuji.
Jsem ve stavu, kdy mám chuť se na vše vykašlat. Učitelky nemají soudnost.~a~

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 3-2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept