Přidat odpověď
Ať už jdou do prdele.
Konkrétně u čínských výrobců mě to až tak nedere, kupuju max. na Wishi pelechy pro myši a brouky pro syna, navíc nejsem moc příznivec čínského pojetí "kapitalismu", ale momentálně už druhej měsíc vyřizuju zásilku z Islandu za blbých 67 USD a pořád po mně chtějí něco, co nemám - fakturu, objednávku. Jen mail z e-shopu jim nestačí. No tak ať to pošlou zpátky, bez srandovních ponožek se obejdu, bez 67 dolarů taky.
Ovšem při představě, že bych tohle řešila u každý zásilky z Amazonu jsem nasraná už teď. Nejde o ty prachy, jde o tu šílenou byrokratickou mašinerii kolem. To je takovej problém poslat u těch marginálních položek částku, číslo účtu, variabilní symbol a pak to normálně doručit???
Předchozí