| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Sněhulko, člověk se nesmí dát. Hledala jsem dlouho dětskou doktorku, které nevadí, když se ptám. Kdyz chci u dětí, sportovců čas od času zkontrolovat krevní obraz. S horečkama k ní chodíme zřídka, ale většinou po třech dnech, když trvají a ona automaticky dělá CRP a výtěry.
Praktického lékaře ale hledám těžko. V rodném městě jsem měla takového rodinného lékaře a byly jsme zvyklí, že nás opravdu prohlídnul důkladně, kdyz jsme tam co dva roky přišli na kontrolu. To v městěstě, kde žijí nyní nemohu najít. Vždy skončíme na tom, ze jsem vyťížená žena se třemi dětmi, tak musím být unavená. Jenže je únava a únava. Naposledy mi na závratě napsala 3 týdny neschopnost aniž by mě poslala na nějaké vyšetření. Po týdnu jsem ji šla poprosit aby mě napsala k neurologovi a na ušní. Nebyla jsem schopná si dojít sama ani na záchod. Dostala jsem vynadáno, že do nemocnice bych šla téměř na jistou smrt kovidovou. Zavolala jsem si do nemocnice sama. Šla jsem hned na vyšetření. Třikrát se mnou švihli o postel. Zbavili mě vertiga - zbloudilého krystalku v uchu a bylo dobře. Žádný kovid jsem nechytla. Na Neurologii jsem byla v čekárně objednaná na čas a seděla jsem v čekárně sama a stejně tak na ušním (můj děda nechodí už přes rok nikam na kontroly, bojí se, aby se nenarazil v nemocnici). Prostě se člověk nesmí bát se ozvat a nebo si ta vyšetření prostě vydupat.
U stejné doktorky se nedovolala vyšetření ani moje bezpříznaková kolegyně. Je ale astmatička. Šla teda sama do nemocnice, tam si na příjmu vyslechla, ale nedala se odradit. Na retgenu jí našli počínající zápal plic a v krvi trombózu. Hned si ji tam nechali. Ona už je důchodový věk. Naše doktorka jí řekla, že kašle každý při kovidu.