Přidat odpověď
No přesně. A to samé je u nás v práci a co tak ostatní říkají tak i v jiných školách. Psycho a křeče úplně k ničemu. Blbost střídá šílenost. My teď máme po pedagogické radě, která byla ve středu, a Miloš Forman se v nebi řehtal, od pondělí do středy každý den odpoledne schůzi, ano, i po vysvědčení. Bylo nám řečeno, že ve středu máme každý ještě přímou povinnost minimálně do dvanácti, a PROTO budeme mít tu poradu, abychom nešli domů. Prý si to tak přejí rodiče, říkala paní ředitelka. Stejné megapsycho s klasifikací, jako u dětí, já jsem se tomu teda opřela, ale leckdo vyměkl, řešily se čtyřky, reparáty, jak se kdo flákal či neflákal a co za to dostane, rodiče zřejmě patřičně nadšeni. Slovní hodnocení školních výstupů, aniž by bylo vytvořené IT prostředí pro administraci. Vedení poštvalo kolegy vzájemně jednoho proti druhému. Načež se ukázalo, že paní ředitelka dává z fyziky v devítce jen jedničky a dvojky, protože "má pochopení", zatím co ostatní učitelky, které jí skočily na lep, jsou fůrie a paní ředitelka jim domluví, popř. domluví silou.. ale PROČ, co se tím zlepší? Bude pak někdo pracovat lépe? Učitelé budu lépe spolupracovat s rodiči? Rodiče si budou učitelů více vážit? Nebo snad paní ředitelky? Co na to Jan Tleskač? :-D
Předchozí