Přidat odpověď
Nejméně polovina finporadců jsou tragédi. Teď jsem měla naposledy co do činění s Partners, poradce doslova na kočku. Předtím přímo s KB, ti mě vytočili doslova do běla, takovou partu amatérů aby pohledal, až jsem si nakonec stěžovala na centrále, protože to se fakt nedalo. Pracovník banky má na stole 2 roky staré infomateriály na uzavřené podílové fondy (to jsou takové, které mají upisovací období třeba 2 měsíce, pak se uzavřou a máte tam peníze třeba 6 let, kdy pak můžete přejít jinam, prostě to jsou fondy na dobu určitou), upisovací období už bylo dávno uzavřeno, tak se ptám, jestli je to ještě aktuální. odpověď zněla: "já nevím, nám sem ty materiály dává externí firma". Proboha, on má na stole nějaké infomateriály a ani neví, co tam má? Za to zodpovídá externí firma? To mi teda lezly oči z důlků. Toto se stát u nás, že máme zastaralé informateriály a ještě k tomu tak stupidní výmluva, tak ještě ten den mám padáka.
I po tom finporadci musíte jít jak slepice po flusu. Mě se stalo, že mi nabídli pojištění, já ho podepsala a za půl roku jsem tam potřebovala něco změnit. Volám na infolinku příslušné pojišťovny, tam jsme to probrali a já s úžasem zjistila, že pojištění se na to, co jsem potřebovala pojistit, vůbec nevztahuje! Takže jsme to předělali na to, co jsem potřebovala. U pojištění je obzvláště nutná kontrola, páč poradce shrábne provizi a po něm potopa. Navíc to dělá kdekdo, vyučený zedník, stejně jako řidič DPD (což se mi stalo, s balíčkem mi řidič nabízel pojištění, že prý je super a on ho má taky. Holt MLN, no).
Předchozí