"Pro mě je neuvěřitelná nefunkčnost toho systému, že nejsou schopni udělat napříč ročníky skupiny podle úrovně a nic změnit ani po těch letech, kdy je jasné, že tohle nefunguje, Naopak, děti mají cizí jazyky dva, a neumí pořádně ani jeden
na MŠMT asi fakt sedí banda dementů"
To je do krajnosti dovedená blbost extremistů inkluze. Prostě "není fér" děti dělit podle úrovně, "jsou potřeba tahouni" a "děti se nejlíp učí od sebe vzájemně". Kdyby tuhle debilitu (nedělit podle jazykových úrovní) vytáhla nějaká jazykovka, tak rychle zkrachuje.
Otázku nefunkčního systému výuky jazyků jsem řešila s různými specialisty a vzdělanci od logopedů po školní inspektory – a hádej co: NIKDO Z NICH NEUMĚL POŘÁDNĚ ŽÁDNÝ JAZYK, ale všichni plamenně hájili totéž. Dítě se nemůže učit jazyk, pokud má logopedickou vadu, nemůže se učit jazyk než se naučí číst a psát česky, nesmí učit rodilý mluvčí, pokud nemá v ČR uznanou pedagogickou kvalifikaci, třídy se nesmějí dělit podle úrovně, oni to doženou, my jsme nikdy jazyk nepotřebovali, hlavně, když budou umět češtinu a matematiku, jazyk se naučí jen ten, kdo má TALENT (a oni ho holt nemají)...