Díky všem za reakce, včera mi nevímproč nešlo reagovat z mobilu.
nechápu, proč jsem si to blbě zapamatovala nebo jsem se blbě podívala, ale když jsem si včera večer znovu prostudovala zprávu z PPP, tak syn má 3.stupeň PO s významným dopadem do vzdělávání. V celé zprávě nicméně není ani slovo o asistentovi.
Vezmu to dnes s sebou do školy, snad to k něčemu bude. Sice to tam samozřejmě už vše dávno mají a mají podle toho pracovat, ale realita je jinde.
Už jen u čtení vidím jasně, že když má ve zprávě doporučeno číst po krátkých úsecích 3-5minut v kuse maximálně, vybírat literaturu dle preferencí dítěte (klidně komiksy, časopisy o hrách...), tak v reálu nosí ze školy knihu vybranou učitelkou a má stanoveno přečíst třeba 10stran do druhého dne.
V hodinách si hraje, hraje si i doma, když má dělat úkoly- vezme si třeba prupisku a cvaká nebo si čmárá, trhá papírky...má takové neklidné ruce. Věděla jsem o tom, že si bral do školy autíčka, nicméně mě ujišťoval, že si s nimi hrají o přestávce na koberci vzadu ve třídě.
V aktovce měl složky, nicméně já jsem mu to večer sbalila - ze školy přišel s prázdnými složkami a hromadou učebnic a sešitů v aktovce. To stále dokola. Nevydrží mu ani v pouzdře zastrčené tužky a pastelky - musí mít typ, kde to jen nasype. Kdyby si to všechno měl ukládat a zastrkávat ve škole, tak mu třída uteče (přesuny mezi třídami). I tak zapomíná spoustu pomůcek, ještě nemáme ani všechny věci z loňska doma ze školy