To je zvláštní, já si vůbec nevybavuji, že bych nějakou zprávu z naší ZŠ měla... mám zprávy jen z PPP, část pro rodiče a pak část pro školu - to škola obdržela taky. S výchovnou poradkyní jsem jednala už několikrát, určitě jsme nějaký plán řešily, opakovaně jsem ji i minulosti upozorňovala, že -nyní již jeho bývalá- třídní učitelka nedodržuje pokyny z PPP, vždy slíbila nápravu a domluvu s učitelkou (ta v době covidové odmítala osobní schůzky s rodiči). Podepisovala jsem jí vždy záznam o jednání, ale nějaký školní plán doma nemám.
Dnes odpoledne mám schůzku právě s třídní, zároveň tam bude i češtinářka a jazykářka, ti se synem bojují nejvíce. Chtěla jsem tam jít právě trochu připravená, tak mě napadlo navrhnout toho asistenta, pokud by to v hodinách pomohlo.
Jinak syn často donesl poznámku i za zapomenutou pomůcku, kterou ale měl v aktovce, jen si ji nevytáhl. No a to to že si ve škole nezapíše úkoly a co si má donést, dopsat - to prostě nedokážu z práce na dálku ovlivnit. A i po opakovaném upozorňování učitelů mi třeba i ve 3., 4. třídě učitelka posílala úkoly na mail týden, dva, a pak už nic. Opět upozorňovat, třeba každý měsíc - to už učitelka ani nereagovala. No a teď už má na každý předmět jiného učitele, to už je úplně konec