Přidat odpověď
Upřesním - teď už se Doporučení dávají i víc než na dva roky, jak bývalo zvykem dřív, klidně i na 4.
Když má někdo PO3, neznamená to, že nutně musí mít IVP, naopak my jako škola jsme se nedávno dohadovali s PPP, že IVP pro děcko chceme, když má IVP, AP, změnu v obsahu učiva - nemáme odvahu mít to všechno bez IVP, ale PPP to přestávají dávat s odůvodněním "školy to nechtějí, je s tím potom moc práce" (papírové práce)
Já bych na místě Terapeutky chtěla do ruky Plán vypracovaný školou, a s tím bych pracovala. Chtít dodržovat to všechno, upravit to, co není vyhovující, ale zároveň e domluvit se školou tak, aby to bylo děcku ku prospěchu a aby ho to posouvalo.
Mnohem lepší j občasná poznámka a trpělivost s tím, že je děcko zmatený a něco nenajde a pak to najde, i když je poznámka napsaná (ale nebere se moc vážně), než když se děcko nechá, že ono má papír, tak po něm nic nebude nikdo chtít a ještě za něho někdo udělá jeho práci, tím by se nic nenaučil
Je to těžký vybalancovat, ale při spolupráci a snaze obou stran to jde
Předchozí