marťasíno a ty jsi vystudovaný pedagog?
![~;)](/g/s/2.gif)
pelánová je tam za tu učitelku, co je ještě větší srdcař než zlatej amos pelán... a ani ona neví, proč se má dítě učit teorii? no pokud v tom nevidí smysl ani učitelé, pak je ten systém ještě smutnější, než by se na první pohled zdálo...
![~d~](/g/s/29.gif)
synovi bych vysvětlila, že takové drobnosti, jako spojit správnou předložku se správným větným celkem, nás třeba uchrání od perel typu "díky novým opatřením je třeba doložit potvrzení o testu", "díky útoku násilníka, skončila oběť na pohotovosti" a podobně
![~:-D](/g/s/1.gif)
btw já dětem vždycky vysvětlovala, že když chtějí postavit dům, nestačí si ho umět namalovat... že musí vědět i tak nudné věci, jako jak se míchá cement, umět pracovat s vodováhou nebo třeba chápat jak pracuje olůvko... a bez toho, že umí skládat cihly, se taky nehne...
jako chápu, že systém by se měl změnit a není potřeba, aby si děti pamatovaly hromadu blbostí, ale ten princip by chápat měly... a měly by být schopné si informace dohledat a hlavně ověřovat...