Přidat odpověď
monam,
ale ony právě řemeslně dobré nejsou.
Řemeslně dobrý seriály byly třeba My všichni školou povinní (scénář Markéta Zinnerová) nebo Třetí patro (Ivo Pelant).
Dietlovy seriály jsou ploché, postavy jsou prvoplánové, neprochází v podstatě žádným vývojem, mají strašně moc hluchých míst, dynamika děje je k uzoufání pomalá, dialogy povětšinou šustí papírem, milostné zápletky nezvládal vůbec. Jediný seriál (kromě zmiňovaných Písařů) od Dietla, o kterém by se dalo říct, že je řemeslně dobrý nebo alespoň obstojný jsou Synové a dcery Jakuba skláře. Pak teda ještě nějak participoval na koprodukčním seriálu Teta, ale jen jako jeden ze spoluautorů a těžko říct, jak moc se na tom reálně podílel, protože ten seriál byl realizovaný až dva roky po jeho smrti.
Předchozí