Tady jsem našla ještě pár hezkých cen baterií. Pokud se v tomto směru něco nestane, budou auta pro nízkopříjmové rodiny prakticky nedostupná, pro majitele aut neprodejná nebo prodejná za pár šupů. Takže možná ti nízkopříjmoví si za pár drobných pořídí auto s dojezdem 50-100 km na třeba na rok a když už z něj opravdu nic nevymáčknou, někde ho odstaví jako vrak, protože i za sešrotování se něco platí.
"Třeba u Audi e-tron Sportback by nová baterie přišla na 1 043 779 Kč. Bez práce. Nové auto přitom vyjde na 1 884 900 Kč. Lepší poměr je u plug-in hybridního Audi A6 Avant, kde by nová baterie vyšla na 316 893 Kč, celé nové auto na 1 956 900 Kč.
Ještě nevýhodnější je výměna u levnějších značek. Třeba baterie u elektrického Citroënu C4 by zákazníka vyšla na 537 253 Kč + 2 500 Kč za práce, nové auto je od 799 900 Kč. U plug-in hybridního Citroënu C5 Aircross stojí baterie 208 702 Kč + výměna 4 100 Kč (nové auto od 1 005 000 Kč).
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.