Dcera je na 2. stupni na jiné škole, kde mají na angličtinu rodilé mluvčí. Mají učebnice, ale nedrtí tolik slovíčka a gramatiku, spíše jedou v kontextu článků a projektů, gramatiku také spíš z kontextu. Ne že by toho uměla zázračně hodně, ale rozhodně se oproti 1. stupni chytá více a není tak vystresovaná z toho, že jí to nejde. Má dysortografii a problém s pozorností. Jako 2. jazyk mají španělštinu, tak to je pro ni určitě lepší než němčina, kterou má syn.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.