Přidat odpověď
Nečetla jsem všechny příspěvky, ale v současné době je možné po doporučení PPP uvolnit žáka z 2. jazyka. Aktuálně takto mám 2 uvolněné žáky, kteří v době druhého jazyka procvičují jazyk český. Jinak, co se týká toho, jak se učit resp. jak mu pomoci se učit dítěti s různými dys- cizí jazyk, je to velmi individuální. Jsou děti, které mají obrazovou paměť, některé mají sluchovou, některé to mají hodně s pohybem. Klasické učení slovíček tj. já ti řeknu česky stůl a ty mi řekneš anglicky "tejbl" a nebo já ti řeknu "tejbl" a ty mi řekneš, co je to česky je pro ně složité hlavně kvůli snížené motivaci, které souvisí s tím, že vidí, že si to prostě hůře pamatují...oni vědí, že už to slovo "slyšeli" a měli by ho vědět, ale neví. Chce to využít moderní technologie, různé výukové aplikace, elektronické pracovní listy, krátká videa a vše užívat vždy ve větách. Např. vzít knížku, položit jí na stůl a říci...There is a book on the table. A ukázat na tu knížku. A hned se zeptat...Where ist the book? a pak třeba: Is there a phone on the table? atd..No, there isn´t a phone, there is a book. Stále do kola to omílat s různými věcmi, co jsou ve slovíčkách.
Předchozí