Přidat odpověď
Okolíku, už jsem to tu psala víckrát, on nechodí do speciálky, berou běžné učivo, ta speciálnost jeho třídy spočívá v tom, že jich je tam jen 8 a učí tam speciální pedagogové, kteří těm dětem dokážou to učivo podat pro ně srozumitelněji, jinak se učí ty stejné věci, jako děti mých kamarádek z běžných ZŠ. Jako já věřím, že to za ty dva roky dá...jinak s tou motivací, těžko říct, pro něj doteď nebylo motivací k učení nic, učení ho od začátku nebaví, vždycky dělal jen to nejnutnější, co musel, žádný vyloženě oblíbený předmět ve škole nikdy neměl...jako něco ho baví víc a něco vůbec, ale nic natolik, aby se tomu věnoval ještě doma sám od sebe. Na druhou stranu je fakt, že už někdy v době pandemie začal k tomu učení přistupovat tak nějak líp, poslední cca rok a půl už se vlastně ani nechce učit doma se mnou, dřív nebyl ochotný ani si to přečíst v sešitě a vyhovovalo mu víc, když jsem mu to přečetla já...teď už si to čte sám a známky má ok, takže posun je tu vidět velký, takže myslím, že za ty dva roky bude zase někde jinde a ta motivace bude větší...hlavně, 2 roky jsou pro něj pořád prostě šíleně daleko, on všechno řeší nejlíp na poslední chvíli a zatím mu to vycházelo, no...
Předchozí