| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Yuki, Kaipa psala : Myslím, že odvolat se můžeš, ale pokud synkovi dvojku ředitel/ka "přiklepl/a" (ano, ředitel/ka, pedagogická rada je jen poradní orgán), bude vcelku rozumně trvat na svém. Takže jedině soud? Nevím, no.


Takže já psala že mě zaujalo to přiklepl, protože vím že kamarádka žádala ředitelku o snížení a ředitelka ji odpověděla to co jsem psala.Takže ano, není to osobní zkušenost,ale nemyslím si že by mi lhala aby to bylo jpp . Ty vidíš věci ze svého úhlu pohledu, já je vidím jinak-co je pro tebe nepředstavitelné to je třeba u nás realita, ale neshazuju tvé zkušenosti a zážitky. Já vím že spousta toho co jsme zažili my, je až neuvěřitelné, a vůbec mě to netěší, že to tak je, věř že mnohem raději bych zažívala klidné chvíle,férové jednání,logické a správné postupy, ale u nás nikdy nejde nic normálně.
Zažila jsem že učitelka dala synovi poznámku za pozdní příchod do hodiny,přitom při zvonění byl se spolužákem těsně před třídou-takže ano nebyl v lavici,poznámka tedy může být i když mi to tedy přijde přehnané,zvlášť když tato učitelka si teprve šla pro pomůcky do kabinetu, takže taky nebyla včas v hodině (vzor dítěti dává tímto jaký? ),ale hlavně -ani ten spolužák nebyl v lavici ale vedle něj na té chodbě, tak proč poznámka jenom jednomu- taky to není úplně stejné na stejný trest a učitelka to mohla posoudit různě ? To se na mě nezlob, ale toto mi přijde sprosté a nefér a ano pak dítě už nevidí důvod proč jednat samo fér,když učitelka která má být jeho vzorem chování jedná špatně

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 1+2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí: