Přidat odpověď
Yuki, já mám spíš dojem, že to je problém přenosu teoretických znalostí do praxe. Teoreticky vědí, že ty děti mají problém se změnami. Ale už jim nedojde, že když to dítě počítá s tím, že obdrží vysvědčení a odchází, tak to, že odejít nemůže, protože ještě něco ..., je pro něj konec světa. Protože normální člověk o tom tak nepřemýšlí. Ještě posíleno o fakt, že kvůli tomu muselo zbytečně absolvovat něco, co samo o sobě zvládá velmi špatně. A i když to ví, že podobné věci nemá rád, tak asi nechápou, že to není jen nějaká nelibost, ale strašný nápor na NS. Sama jsem měla problém to zvládnout, protože jsem s tím nepočítala a mám obdobný problém a když mě to zaskočí... Výsledek je ještě dnes rozhozené dítě, u kterého jsem potřebovala, aby bylo co nejvíc v pohodě, kvůli tomu co ho čeká. Přitom šlo o úplně marginální věc. Já chápu, že paní učitelka nemůže ohlídat každou hloupost, ale právě kvůli tomu má mít asistenta, aby tohle někdo ohlídal a nevyvstávaly krize zcela zbytečně kvůli ptákovinám, i bez nich je toho dost. Ale já se nemůžu zbavit dojmu, že jim nedochází, jak strašně podstatný tyhle věci, pro většinu ohlouposti, jsou.
Předchozí