Přidat odpověď
Dcera chodí do školy s rozšířenou výukou jazyků, je teď ve 4.ročníku, začíná se učit druhý jazyk. Mají učebnice, pracovní sešity, zvláštní pracovní listy a občas něco dělají ve včelce nebo prostě online. Mají toho docela dost a škola je fakt důsledná. Dcera má úlevy od pololetí druhé třídy, co školní psycholog viděl jako problém v té druhé třídě, to v PPP řekli, že to má krásně zvládnuté. Ano, zprávu ve škole dostali, nějak jsme ji spolu probíraly a tam se učitelka chytla té somatizace a navíc si nesprávně interpretovala výsledky vyšetření.
Nicméně asistentku i méně práce v ČJ dcera má (většinou se to týká diktátů teda). O domácí práci ve zprávě nic nebylo, ale ještě se do ní raději podívám.
Ve škole má kamarády, je tam normálně spokojená, na všech fotkách se usmívá. Když je vyvolaná, tak si zakrývá rukama obličej (řekla učitelka). Spolužáci chodí k nám domů, ona k nim, přespávačky jsou běžné, lítají spolu po okolí.
Nesnáší instituce, tu budovu, jídelny, záchody, větší děti..... školku nesnášela taky, ale až jako starší.
Jinak děkuji moc za příspěvky a rady, určitě využiju.
Jinak dcera měla na výzo dvě dvojky, MA a ČJ, přičemž z matiky měla průměr 1,5 a v ČJ naopak ty úlevy. Nevím, o co pí uč jde.
Předchozí