Přidat odpověď
Mi, syn zatím moc neví, co by chtěl dělat. On to teda nevěděl nikdy, vždycky byl nešťastný, když se ho na to někdo ptal. Teď občas řekne, že něco v IT sféře, ale není si úplně jistý. No a kdyby měl jít na učební obor, tak mě vůbec nenapadá na jaký.
Loni byl v šesté třídě, o pololetí měl na vysvědčení převahu dvojek a pár jedniček. Na konci roku už měl dvě trojky - jednu vyloženě z blbosti, že se nepřipravoval a pak z češtiny, kdy se jim změnila učitelka, která jejich třídu vyloženě nevydýchala a zavařila dost dětem, ta naštěstí byla jen dočasně. Teď mají novou, zatím to vypadá slibně. Syn je celkem schopný se naučit psát bez chyb, ale ty ostatní mluvnické věci má problém pochopit a hlavně pořád řeší, proč se to má učit, když je to k ničemu - to teda řeší skoro ve všech předmětech.
On je celkem inteligentní, když ho něco zajímá, tak si informace dohledá, bohužel to málokdy bývá učivo základní školy :-D . Maximálně tak ještě anglická slovíčka, ty si hledal už jako prcek.
Předchozí