TaJ,
no ono je to dost o tom, s čím je učitel zvyklý pracovat. Mně by obecně bylo fuk, co mají za sešit, ale když jim něco tisknu, mám to naformátované na sešit velikosti A4, takže do A5 se to pak různě skládá, není to u sebe, když to chci přizpůsobit, je to pak příliš malé atd. No a upřednostňuju čtverečky, protože to urychluje tabulky a grafy, kterých je v M i F docela dost a dá se s tím pracovat, i když dotyčný zrovna nemá pravítko.
Používáme sešit z obou stran, takže když náhodou něco zbude, dá se to dobře vyškubnout z prostředka.
Jsou předměty, kdy máš jeden velký sešit na rok, ale jinde ho nepopíšeš ani za 4 roky a většinou ani nevydrží to nošení, takže kupovat na to A4 mi přijde zbytečné.
Takže mně by ten váš systém nevyhovoval ani jako učitelce, ani jako rodiči
.
Ale já dětem taky nakupovala už v létě, brala jsem většinou ty 40 listové bey linek, s linkami, malé i velké, většinou 2 balíky od každého, sem tam i čtverečky s tím, že ty kdyžtak využiju já (ale taky někdy měly někoho, kdo chtěl na M nebo F čtverečky
). Při čtyřech dětech se mi nestalo, že bych toho nakoupila víc, než se pak použilo
.