Ano, taky se snažíme skládat rozvrh podle přání.
A AP suplují přesně z tohoto důvodu, funguje je to lépe, než když jde češtinář suplovat matiku a naopak
.
A od letoška máme i ty pohotovosti, na první hodinu a pak na sedmou a osmou. Loni byl očistec někoho na tyhle hodiny shánět na poslední chvíli, dojíždějící ráno chodili na pozdější spoje, odpoledne už měli zase jiný program. Takhle má každý jednu hodinu týdně, kdy ví, že to suplování může přijít, tak si do ní naplánuje třeba opravování něčeho nebo jinou práci, u které nevadí, když se neudělá hned, a já už pak maximálně oznámím a neobtelefonovávám celý učitelský sbor, abych někoho sehnala. Ty ostatní hodiny nejsou problém, tam prostě každý s možným suplováním počítá, a když potřebuje třeba k lékaři nebo musí něco zařídit, tak mi to jen oznámí, abych mu tam to suplování nedala.
Počet odsuplovaných hodin máme nevyrovnaný nejen podle toho, kdy kdo má možnost suplovat, ale i zde rozhodují preference. Někomu suplování nevadí a rád si takhle přivydělá, někdo zase suplovat nechce, když to není úplně nutné.