| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Zdravím všechny, kdo tomu na rozdíl ode mne více rozumí a snad budou mít i nějakou odpověď, které bych se mohla držet. Mám mámu (88 let), v zásadě zdravou osobu, bere jen léky tlak (kompenzovaný) a něco na št. žlázu, jinak nic. Proti covidu kompletně očkovaná, nicméně i tak to chytla, první den s příznaky byl včera, večer jsem s ní dělala antigenní test, kašle fakt nepěkně. Doufala jsem, že lékařka ji dneska poslechne, ale nakonec byla jen telefonická konzultace, dostala recept na Codein a žádanku na PCR test. Nebudu teď víc komentovat, co si o tom myslím, z ordinace je k mámě pěšky asi 5 minut, jsem z přístupu lékařky docela zklamaná, ale s tím teď nic neudělám. Dala jsem mámě oxymetr, aby se měřila, ale vlastně si nejsem jistá, při jaké hodnotě bych jako laik měla kontaktovat případně pohotovost/záchranku s dotazem. Když jsem u ní ráno byla, měla ve chvíli, kdy jsme měření zkoušely, 90% (po kašli), během dne prý si naměřila kolem 94 - 96%, což myslím je OK. Cimbur nebo jiné lékařky či zdravotnice, co byste řekly takovým laikům, jako jsem já, kdy zbystřit a neváhat se zeptat na nějakém urgentu? V pondělí to bude poslední (5.) den, kdy by asi bylo možné podat Paxlovid, nechci být ten, kdo vyžaduje, ale vzhledem k věku by to asi byl vhodný lék, ne? Jsme z Prahy, takže dojet do lékárny, kde ho mají, by pro mě v pondělí nebyl problém. Moc díky za odpovědi!

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 3+2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí: