Přidat odpověď
Sally, jo, já jsem přesně viděla u syna, jak mu prospívala distanční výuka v té první fázi, kdy vůbec nejeli online. Měli zadané úkoly a prezentace na týden, termín, do kdy to mají poslat, učitel jim natočil výuková videa, na která se mohli kdykoli podívat...učitelka na angličtinu byla s každým žákem v kontaktu přes mobil a s každým měli domluvené určité dny a hodiny, kdy jim volala a měli "hodinu" přes mobil, většinou po dvojicích. Bylo to super, na učení nám stačily 2 hodiny denně, mohl si rozhodnout, co udělá dneska a co zítra, naučil si to hlídat, aby to včas poslal a když to nestihl, tak si to vykomunikovat s učitelem po mailu a domluvit se... Dalo mu to strašně moc. Když další rok pak už jeli online, takže větší část dopoledne proseděl u PC, tak už to zdaleka nebylo takové...
Předchozí