Přidat odpověď
já jsem měla opačný postup, po mateřské jsem dva roky asistovala, musím říct, že to byla úžasná praxe, protože jsem nasávala, a to ze dvou stran třídy zároveň, viděla jsem chyby, ale samozřejmě taky spoustu dobrých věcí, a přitom jsem zastupovala pro nemocech, takže trocha vlastního učení
a protože jsem první rok měla úžasnou učitelku, která mě brala jako kolegyni a byla ráda za mnou pomoc, ale druhý rok mě učitelka odmítala, naučila jsem se, že první způsob je fajn, druhý ne, a tak jsem se potom od začátku snažila udělat všechno pro to, aby se ap ve třídě se mnou cítila dobře
a ono se mi to vrací celý roky, a pomáhá to taky začínajícím ap a taky mladým kolegyním, který mají obavy z další dospělé osoby ve třídě
s těmi staršími se těžko hne
Předchozí