Bouřko, "většinově jsem se setkala s nějakým mixem mýtů a nejznámějších faktů" - to bude tím, že jestli se učitelé během studia něco o autismu dozvěděli, byly to nejspíš tyhle mýty. Já jsem kolem roku 2010 studovala speciální pedagogiku v rámci celoživotka, spíš proto, že už jsem toho měla tolik načteného kvůli pěstounským dětem, že jsem si řekla, že nebude od věci mít na to i nějaký "papír"
![~:-D](/g/s/1.gif)
V té době už vycházelo o autismu dost literatury. Docela se zájmem jsem čekala, co dalšího se dozvíme - "dozvěděli" jsme se, že autisti jsou nekomunikativní a nemají rádi fyzický kontakt...
![~a~](/g/s/26.gif)
No ale tak když mám ve třídě dítě s nějakou konkrétní speciální potřebou, a moc toho o jeho potřebách nevím, tak si přece informace dohledám, teda myslím, že by to tak mělo být