Jasné, však já to píšu obecně, ne konkrétně o tobě.
Je mi jasné, že děláte, co můžete.
Od nás taky tím busem je to dojezdné jen "na jednu stranu", takže když bych dítě nemohla vozit, tak těch škol na výběr bude určitě míň.
Ale třeba i jezdit s někým jiným? zkusit najít někoho, kdo někam dítě dává a vozí ho a přidat se?
(Já jsem tak tu jednu holčičku vozila s náma dobře 3 roky, loni jsem ji ještě vozila vždycky ráno do školy a odpoledne už jezdila sama autobusem domů, letos už jezdí úplně sama, nabírala jsem ji po cestě v jedné z těch vesnic).
No, když už tam to dítě je, tak určitě by bylo lepší, kdyby se to tam zlepšilo, ale sama píšeš skepticky a já tu skepsi taky cítím už jen z těch "upozornění" - maluje si do sešitu, nedělá si poznámky... - to bych nesnesla, co je jim do p.... do toho, mají být rádi, že neběhá po třídě, sedí a holt, když se "nudí", tak si maluje do sešitu.
Když už by tam to moje dítě muselo zůstat, tak bych se snažila fakt s nimi rozebrat to, co jim "vadí", ve světle toho, co je reálně rušící (třeba jestli teda vydává konstatně nějaké rušivé zvuky) a co jim "vadí, jen z principu" (třeba obsah jeho sešitu).
nejdřív vysvětlit, poradit, jak na to dítě... (Nám se už několikrát změnila učitelka, tak jsem tu novou vždycky na "speciality" mého dítěte výslovně upozornila, a kolikrát se mi stalo, že mi třeba volala a ptala se, že zažili takovou a takovou situaci a ona sama nevěděla, jak na to má reagovat, tak jsme to v klidu probrali, že já vím, že moje dítě v takových situacích reaguje tak, jak se s tím vypořádáváme doma, a co může zkusit udělat ona a lépe, jak případně takovým situacím předcházet). Je přece v zájmu všech, i tý učitelky, aby to v té třídě fungovalo. A určitě si nemyslím, že tvé dítě bude to "nejhorší", se kterým se za svůj profesní život setká.
Když by k tomu furt přistupovali "agresivně", tak bych byla "agresivní" taky.
"Vaše dítě neumí stříhat nůžkama"... "Ano, já vím, neumí".
"Vaše dítě dělá při hodině zvuky".... "Děkuji za informaci." "tak s tím něco udělejte..." "A já s tím mám dělat co (když já jsem 30 km daleko v práci a nejsem tam)?" ... "No, domluvte mu". "Dobře".