Přidat odpověď
Pak je otázka, proč se to těm učitelům děje.
Proč se nikdy nedokáží za sebe postavit a věčně jsou ti ostrakizovaní, zvláště ostrakizovaní MŠMT.
Proč dosud neexistuje ucelený vzdělávací program, proč neexistujje povinnost, resp. kontrola jejich vzdělávání.
Proč nejsou aktivní ve svých profesních uniích, uskupení.
Já myslím, že se jich na tvorbě kodexu podílelo dostatek.
Představa, že bude učitelstvo široce osloveno generelně, např. dotazníkem je teda poněkud sci-fi.
Nepamatuji se, že by se v mém povolání něco prodiskutovávalo mimo fungující platformy.
nebo jaká je představa širší konzultace?
Spoluautoři kodexu učitele
Asociace děkanů pedagogických fakult: Miriam Prokešová, Pavel Moravec
Česká rada dětí a mládeže: Aleš Sedláček
Česká školní inspekce ČR: Dana Pražáková
Česká středoškolská unie: Kieu Ngan Nguyen
Ekumenická rada církví: Petr Jan Vinš
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy: Jan Jiterský
OSN Česká republika: Michal Broža
Otevřeno: Tereza Veverková
Stálá konference asociací ve vzdělávání: Petra Keprtová
školský ombudsman: Ladislav Hrzal
Učitel naživo: Ondřej Neumajer
Učitelská platforma: Eva Marková, Michal Kaderka
Unie školských asociací ČR - CZESHA: Luboš Zajíc
Unie rodičů ČR: Angelika Gergelová
Začni učit!: Hana Kuzníková
Předchozí