Přidat odpověď
nemusíte probrat všechno, není důležité odučit všechno, podle RVP stačí seznámit děti s něčím... hlavně pohoda, respekt k jejich potřebám a přihlédnout k psychické stránce dětí... blablabla
jednotný přijímačky
zvlášť matika je zadávaná tak, že mají děcka problém pochopit zadání, takto se nikde jinde nemluví a nepíše, přijímačky z matiky jsou víc o čtení s porozuměním než o počítání, to tam až tak těžký není, když děcko pochopí zadání
no a jinak za problém se dá považovat téměř cokoliv, co se školstvím souvisí
mluví se o tom, jak se zhoršilo duševní zdraví dětí, jak už ve školním věku má snad víc než deset procent dětí nějaký problémy, který by se měly začít řešit, a přitom neexistuje možnost těm děckám pomoct, školní psychologové nejsou, do PPP děcko bez zákonnýho zástupce nedostanu a i kdyby, je to jednorázový a není tam potřebná důvěra, takže děcko stejně nic neřekne a je to pořád dokola
vzdělávání (nejen) nadaných je založený na jejich aktivitě, jenže při 30 dětech ve třídě to prostě nejde, to odrovná učitele a nutně to vede zpátky k frontální výuce
Předchozí