Přidat odpověď
Mě osobně už léta nejvíc "pálí" to, že školy nejsou schopny poskytnout žáků látku v elektronické podobě a zároveň vyžadují dětech po nemoci, aby přišly doučené s doplněnou látkou . Myslím tím, když jsou studenti nemocní, není jim dobře, mají horečku, tak si mají ještě shánět nějaké ofocené sešity od kamarádů? Nehledě na to, že žák, který neslyší výklad a píše si jen nějaká hesla ze sešitu (občas i s chybami) neví kolikrát vůbec o co jde.
Ze zkušenosti vím, že jsou školy (i jedno moje dítě do takové chodilo), kam je možné se připojit, příslušnou látku zjistit a stáhnout si podklady. Nebo klidně odkaz na učebnici a přislušnou kapitolu, ale v dnešní době učebnice leckdy nemají. A pak jsou školy, kde stále platí, sežeň si látku jak chceš (přitom děti mnohdy od sebe bydlí i desítky km, pokud jde o SŠ) a pochop si to sám, když jsi nebyl ve škole.
Podle mě by to už v dnešní době měla být povinnost. Poskytnout materiály, prezentace, psaný výklad. Protože když dítě přijde po nemoci do školy a píše písemku, tak je mu houby platné, že učitelka něco ústně vykládala přítomným žákům, kdy dítě chybělo a učitelku si vyslechnout nemohlo. A ona třeba řekla něco, co se pak v té písemce objeví.
Předchozí