Přidat odpověď
já to nezpochybňuju, já si jenom myslím, že mít přijímačky z matiky založený na čtení není úplně šťastný, od toho jsou přijímačky z češtiny,
samozřejmě že to souvisí, o tom vůbec nemluvím, ale to pak můžou být přijímačky třeba z dějepisu, jestli pochopili zadání, proč jsou zrovna z matiky? mnozí se k té matice vůbec nedostanou :)
v běžné hodině mám ve třídě čtvrtinu dětí s různými dys, další s poruchou pozornosti, ADHD nebo jen s nízkým IQ, a jak známo, každá skupina je tak rychlá, jak rychlý je její nejpomalejší článek, takže pokud nechci někoho odepsat hned na začátku, jde to pomalu a k náročným zadáním se dostává velice těžko.
Samozřejmě, zatímco někteří opakují, jiní dělají jinou práci, přesto není ve 4 hodinách za týden (a občas nějaká odpadne) moc prostoru pro to, aby se matika zaměřila na čtení s porozuměním.
Předchozí