Přidat odpověď
Renko,
měla jsem před covidem vlastní web. Na něm zápisy, odkazy na výuková videa i online procvičování, stálo mě dost času to udržovat v chodu, ale fakt jsem se snažila, aby tam bylo vše aktuální, přišlo mi to smysluplné.
A víš co? Někdo se ani nenamáhal se přihlásit, natož to používat. Z každé třídy to využívali třeba tři žáci.
Při covidu jsem to zrušila, primární byla jednotnost zdrojů, takže vše pře MS Teams. Pokračujeme i teď, ale i když tam vkládám, tak to žáci prostě ignorují.
Platíme licenci na umime.to, vybírám vhodná cvičení, a opět, v jedné třídě se přihlásil jeden žák, v druhé třídě třetina, ale k procvičování to používají dva. Návod k přihlášení mají trvale v těch MS Teams od září. A pokaždé, když jim to řeknu, jsou znovu překvapení, jako bych to říkala poprvé.
Je to spousta času a efekt je nulový. O tom, že by se takto zadala hromadná příprava na hodinu, aby se pak dala hodina využít třeba na laborky nebo tvoření něčeho, radši nemluvím.
Předchozí